Post by throwofutarclen on Mar 15, 2022 6:34:17 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Anime Paint - Color By Number ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Anime Paint - Color By Number IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit häiritsevät rahaa ▞▞▞
▞▞▞ Anime Paint - Color By Number 2022 version ▞▞▞
Anime Paint - Color By Number Umenie a dizajn ynkm
❣❣❣❣❣❣
Rakastan sitä! Kuvat ovat todella söpöjä! Haluaisin todella antaa sille viisi tähteä, mutta joskus se potkaisee minut pois kuvasta tai sovelluksesta, kun olen kuvani puolivälissä/melkein valmis! Ole hyvä ja korjaa se! Sovellus on niin hämmästyttävä
Liian monta mainosta joka kerta kun kosketan nappulaa, mainos tulee aina näkyviin
Peli on todella hauska ja söpö. Toivon vain, ettei siinä olisi niin paljon mainoksia tai vaikea löytää värityspisteitä.
Voin vain sanoa, että lataa tämä sovellus❤️😍😊💓
Voi helvetti, en ole koskaan ennen ollut turhautunut peliin. puolet kuvista (ne, joista pidän erityisesti) eivät lataudu. se sanoo vain "Yhteysvirhe" tai jotain ärsyttävää yhä uudelleen ja uudelleen! Yleensä kestää paljon saada minut vihaiseksi, mutta tämä suututtaa minua. Yritin poistaa, ladata uudelleen, sulkea sen ja avata sen sitten uudelleen, mutta mikään ei toiminut. On vain todella ärsyttävää, kun näet todella söpön tai siistin kuvan värityssovelluksessa, jota et voi edes värittää! olen niin pettynyt..
Taideteos on todella siistiä ja pidän organisoinnista. Peli kuitenkin joskus potkaisee sinut pois kaikesta työstäsi ja poistaa edistymisesi.
Tämä on kaikkien aikojen paras maalin mukaan -sovellus, jonka olen yrittänyt testata muita sovelluksia, mutta ne eivät vain ole täydellisiä kuten tämä sovellus. Minulla oli niin hauskaa värjätä tätä varsinkin kun olen kyllästynyt Se auttaa minua valitsemaan oikean värin koska Rakastan piirtää animea, jota en edes tiedä mitkä värit sopivat niille, joten kyllä se auttaa minua niin paljon, kiitos paljon sovelluksesta
Vihaan sitä niin paljon
Se oli erittäin hyvä, nautin kuvien värittämisestä. Mutta toivottavasti kuvia tulee lisää🙂
Todella hidasta, mutta kuvat ovat todella hyviä.
Liikaa mainoksia Halusin vain kuunnella musiikkia ja maalata, mutta mainokset ponnahtaa esiin ja pysäyttää musiikin kuin joka ikinen minuutti.. voin ostaa "poista mainoksia", mutta mielestäni rahat eivät ole sen arvoisia, koska saatan poista se, koska se on vähän tylsää.
Viivästynyt
Kyllä, tämä on loistava peli ja tämä on mahtava, rakastan animea ja erityisesti sitä animea, jolla on kissan korvat🙀
Hei, tiedän, että teit muutoksia... Mutta vihaan sitä. Varjostetut osat on nyt vaikea nähdä, kun ne ovat harmaita. Se on erittäin turhauttavaa. Muuta se takaisin tai ainakin salli sen muuttaminen asetuksista tai jotain.
Pidän siitä. Lisäykset ovat vähän ärsyttäviä. Jokaisen kuvan jälkeen viimeistelen. Mutta minä pidän siitä. Hyvää työtä kehittäjät
Ihanan seksikäs 😊☺☺
Anime Paint - Color By Number Umenie a dizajn ynkm
Rakastan sitä.
Pidän siitä todella, paitsi että se värjää kaiken puolestasiParas värisovellus, mutta väritettäviä kuvia pitäisi olla enemmän
Mainoksia on liikaa
Liian monta mainontaa heti, ja se on maalaus numeroilla. Ajattelin, että voisin todella värittää ja käyttää mielikuvitustani, mutta ei, sinun täytyy käyttää ennalta ohjelmoituja värejä ennalta määrätyissä paikoissa
Mukavaa ja rentouttavaa, ei liian haastavaa, eikä sinun tarvitse rasittaa itseäsi liikaa löytääksesi, mihin värit menevät. Sillä on myös tyydyttävä vaikutus, kun värjäät jokaisen laatan.Yhden pisteen pois, koska alunperin halusin silti jotain hieman haastavampaa, mutta se taitaa olla vain minun mieltymys.
Anime Paint - Color By Number هنر و طراحی lnbk
Se ei mennyt pieleen
minä nautin
Paras Xggyjhuujijjjju hibiscus materialisti likviditeetti muunneltavia viettelevän hd hd hd yleensä Kalispell b photospheric Alaskan maailman työstä sovellus on hän hän hän Bush ja Anand käteistä xoxo Lewishamin hyväksyntää visuaalinen Susan puoliintumisaika Bbhjjjjjjjjjjjjjjjjjj T C D G G G G G G G G V G V G B B H B V B B N jfkn LaGuardian V Y G H H Uw E Y U U Ry U T G H F G Y Ggyj se C G G G F C C F G H V B G G G G F Xg G D T C G G B H B B Hb
Huono
Antaisi sille 5 tähteä, jos siinä ei olisi ongelmia, jotka (todennäköisesti) voitaisiin korjata. Tiedän miksi, en voi tehdä joitain piirustuksia, koska "resurssien lataus epäonnistui". Se on vain yksi tai kaksi, mutta olisi hienoa pystyä tekemään kaikkea. Tiedän, että se kuulostaa nirsältä, mutta enemmän miespiirroksia olisi mukavaa, koska naispiirroksia on loputon määrä. Muokkaan jos tulee muutoksia :3
Neol G At up Jr
Jotkut törmäävät, mutta muuten se on erittäin söpö ja tappaa tylsyyden.
Ít hình đẹp và quá lắm quảng cáo
Se on todella hauska peli
Vihaan tätä peliä, se on niin tylsää, enkä tarvitse sitä loppujen lopuksi
Sovelluksen asennuksen poistaminen. Olin innoissani saadessani sovelluksen animen värittämiseen. Mutta se pettyi minua suuresti. En pitänyt siitä, että väritettäviä numeroita on vain muutama ja väritys tehdään koko kuvalla. Tarkoitan, että koko kohtaus värjäytyy vain yhdellä numerolla yhden värin yhden sävyn sijaan. Eikä siinä ole mitään monimutkaisuutta lukuun ottamatta pieniä väripisteitä. Miksi ne eivät värjäydy, kun koko kohtaus (suurin osa) värjäytyy yhdellä napsautuksella. Asennuksen poisto vasta puolen tunnin käytön ja 6 kuvan jälkeen
Tämä on mahtavaa
Tämä sovellus auttoi minua todella paljon. Murtuin oikean käteni 2 viikkoa sitten pyöräonnettomuudessa. Pelaajana on vaikea olla pelaamatta viikkoihin. Kiva, että sain tämän suosituksissani. En pelaa juurikaan mobiilipelejä, mutta tämä sovellus on todella hyvä ajanmurhaan. (En ole varma, voinko kutsua tätä peliksi, minulle se oli kuin pelikokemus) Kiitos kehittäjille sydämeni pohjasta. ❤️
Se oli hauskaa ja auttoi kulumaan aikaa
Love & Pies - Merge معمایی lxo
Rakastan maalattavaksi annettuja kuvia, mutta joskus värit katoavat, eikä kuvaa saa valmiiksi...
Mielestäni 2 tähteä on kohtuullinen vastaus, koska joku, joka on lukenut verkkosarjakuvat kahdesta värjäämästäni valokuvasta, mielestäni on epäreilua, että käytät heidän taidettaan sovelluksessa, jos he eivät tiedä siitä etkä sinä ole. mainitsemalla heille tai mainitsemalla heidän verkkosarjakuvansa. On myös outoa, että värjäät paikoin yhdellä värillä ja sitten kun olet valmis, se on eri värinen ja siinä on muita värejä varjostettuna alkuperäisten kuvien mukaisesti. Enemmän suuttunut ensimmäisestä kohdasta tbh.
Pelin mukaan
Mainoksia kahden sekunnin välein
Tässä sovelluksessa on todella upeita kuvia. Se on hyvä sovellus ajan kulutukseen ja sitä on helppo käyttää. En pidä tästä, että siinä on paljon mainoksia. Se on joka tapauksessa hyvä sovellus
Se on ok
ieej
Ei Kaikki animekuvat, mikä on hienoa, mutta erikoiskuvat eivät ole edes hauskoja! Napautat One spot -kohtaa ja kaikki on värittynyt. Se on typerää.
Alku oli hyvä, mutta pelin puolivälissä värit alkoivat kadota, joten napsautin pois pelistä ja napsautin takaisin sisään, mutta pelin edistyminen katosi. Jopa luulin olevani melkein valmis!! 😡😡
Se on erittäin hauskaa! Minäkin haluan lbgt-pareja. Jos vain osaan piirtää näin! Joissakin on myös hyvin (tarkoitan hyvin) pieniä osia, jotka ärsyttävät minua, mutta muuten rakastan sitä UwU 🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈💜💜
Se häiritsee joskus / ei paljon kuvia ja se sulkeutuu minuun......
jos pidät animesta, se on täydellinen
Mielestäni kuva, joka sai mainoksen vain pelata 1 pitkä mainos, riittää. 2 mainosta on aika ärsyttävää.